top of page
m-66.jpg

Gyvoji

anatomija

SOMATINIO JUDESIO EDUKACIJOS

PROGRAMA MOKYKLOMS

Kūnas gali būti apibūdinamas ir patiriamas įvairiais būdais, pavyzdžiui, kaip mašina, kurią reikia vis sutaisyti, arba kaip įrankis, kuriuo mes pasiekiame užsibrėžtus tikslus sporto srityje.

 

Somatinio Judesio Edukacija kviečia į kūną pažiūrėti kitaip. Šiose pamokose kūną patyriame kaip mūsų pačių fizinę išraišką šiame pasaulyje. 

Ši programa yra skirta pradinių klasių vaikams, tačiau ją galima lengvai pritaikyti paaugliams ir jaunuoliams.

STRUKTŪRA

Programą sudaro 36 pamokos, kurios palaiko ir kviečia tyrinėti 8 pagrindines kūno sistemas (odą, skeleto ir jungiamojo audinio sistemas, organus, kuriuos apima širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo, virškinimo, urogenitalinė sistemas, raumenų sistemą, skysčių sistemas, nervų sistemą, endokrininę sistemą, imuninę sistemą ir psichoneuroimunologiją).

 

Programos medžiaga yra išmokstama per žaidimus, kūrybines užduotis, judesio pratimus.  Pamokos taip pat integruoja raidos judėjimo modelius bei refleksus. Dėl patirtinio mokymosi būdo įgytos žinios įsitvirtina giliai kūne. Medžiaga gali būti dėstoma lietuvių ir anglų kalbomis.

Su detalesniu programos aprašymu galite susipažinti čia.

m-115.jpg
STRUKTŪRA
m-46.jpg

MOKSLO IR MENO INTEGRACIJA

Meno ir mokslo integracija pamokų metu atrandama įvairiose kūrybinėse užduotyse bei ryškiai pajaučiama atliekant vienerių metų trukmės kūrybinį projektą - realaus dydžio pasirinkto personažo anatominį kūno kūrimą.

 

Vienos pamokos trukmė gali būti 45 minutės arba 1,5 valandos. Per pirmąsias 45 minutes mes išmokstame ir patiriame tam tikras konkrečios kūno sistemos savybes. Kitas 45 minutes galime skirti šiam vienerių metų trukmės kūrybiniam projektui - realaus dydžio pasirinkto personažo anatominiam kūno kūrimui.

MOKSLO IR MENO INTEGRACIJA

SVARBU

Svarbus kūrybinis procesas, o ne rezultatas.

 

Eksperimentas—vienas iš pagrindinių darbo metodų.

 

Praktinis darbas pakaitomis keičiamas į refleksijas.

 

Terapinė patyriminė erdvė, kurioje viskas įmanoma.

 

Darbe taikomi somatinės edukacijos principai.

Mokymosi procese gali dalyvauti bet kokio pažinimo lygio ir fizinių gebėjimų turintys vaikai.

m-112.jpg
SVARBU
bottom of page